Egyedi árak: törzsvásárlói engedmények forgalom alapján, személyre szabott engedmények, termékkörönkénti engedmények.

Rendszeres akciók melyek árkedvezményt, plusz terméket vagy ajándékot tartalmaznak.

Átutalásos fizetési mód szerződött partnerinknek. Szállítóleves, igény esetén bizományos kihelyezés.

Termékkatalógusok díjmentes biztosítása. Online lapozható irodaszer termékkatalógusok a főoldalon találhatók.

Személyes kapcsolattartás: partnereinknek területi elhelyezkedés szerint személyes kapcsolattartót biztosítunk.

 

IPK24 - Irodaszer Webáruház

 

- A hét minden napján a nap 24 órájában az irodaszer iránt érdeklődő partnereink rendelkezésére áll. Áttekinthető kezelőfelület, kedvező árak, rendszeres akciók érhetők el a látogatóink számára.

- Teljeskörű irodaszer ellátás: IPK24 irodaszer webáruházunk közel 17000 terméket kínál partnereinknek, ezzel az ország egyik legszélesebb irodaszer választékával rendelkezünk.

- A termék pontos kiválasztását részletes leírás, termékismertető és fotó segíti elő. Több szempont szerinti gyors keresési és rendezési lehetőség. Elérhetőségeinken további információkkal állunk partnereink rendelkezésére.

- Egyedi árak megjelenése: regisztrált partnereink a saját kedvezményes árukat láthatják.

- A webáruház a termékek aktuális raktárkészlet elérhetőségét mutatja. Partnereink a rendelés összeállítása előtt pontos információt kapnak a raktári mennyiségről illetve a beérkezés várható időpontjáról. A leadott megrendeléseket a kiválasztott szállítási mód szerint juttatjuk el partnereinkhez.

 

Szállítási információk

 

- 25 000 Ft + Áfa rendeléses összeg alatt a szállítási költség 1000 Ft+Áfa, 20 kg súlyhatárig.
20 kg súlyhatár felett a szállítási költség 1800 Ft+Áfa

- 25 000 Ft + Áfa rendeléses összeg felett a kiszállítás súlyhatártól függetlenül Magyarország teljes területére díjmentes.
Terítőjárat útvonalán (Budapest egyes kerületei illetve Szécsény és környéke) minimális rendelés leadás esetén is díjmentes a kiszállítás.

 

-Iroda24: A munkanapokon 16:00 óráig leadott megrendeléseket a következő munkanapon 8:00 és 17:00 óra között kiszállítjuk.
A szállítás költsége 25 000 Ft + Áfa rendeléses összeg felett 1000 Ft+Áfa.
A szállítás költsége 25 000 Ft+ Áfa rendeléses összeg alatt 2800 Ft+ Áfa.

 

-Expressz szállítás: munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között leadott megrendeléseket Budapesten a megrendeléstől számított 2 órán belül, Budapest vonzáskörzetében pedig 3 órán belül szállítjuk, felár ellenében.

- A szállítási módokról és díjakról az összefoglaló leírást itt találja: Szállítási módok összefoglaló tálázata

 

Irodatechnikai eszközök bérbe adása

- 12, 24, 36 hónapos futamidővel igénybe vehető irodatechnikai eszköz bérleti    konstrukció. A futamidő végéig a mi tulajdonunkat képezi a berendezés. Lejáratkor az eszköz visszaszállításra kerül vagy lehetősége van az Ügyfélnek a berendezés megvásárlására (általában ez 1 havi bérleti díj fejében szokott megtörténni, de megállapodás szerint változhat az összeg). Bérleti Szerződés önállóan nem köthető, csak Teljeskörű Üzemeltetési Szerződéssel együttesen. Azokban az esetekben javasoljuk, ha a partnerünk nem kíván egyszerre nagyobb összeget beruházni, illetve ha modernebb terméket vagy kedvezőbb nyomtatási illetve másolási költséget szeretne.

- Rövid távú (1,2,3) hónapos bérleti konstrukció lézer nyomtatókra. Tartalék eszközként vagy ideiglenesen megnövekedett nyomtatási feladatok esetén javasolt. Az eszköz az Intro Plusz Ker. Kft tulajdona, kellékanyagot mi biztosítjuk. Az elszámolás nyomtatott lap/Ft alapon kerül meghatározásra.